Aqua Peel (Hydro Cilt Bakımı)

Cerrahi müdahale olmaksızın ağrısız bir şekilde ölü dokuların temizlenmesini ve gözeneklerin açılmasını , bakteri ve parazitlerden cildin temizlenmesini , cildin içeriğinde ki yatıştırıcı ve nemlendirici aktif maddelerin bulunduğu solüsyon ile cildin yatışmasını ve nem almasını sağlar.

Aqua Peel uygulamasında mükemmel bir şekilde temizlenmiş olan cilt bir sonraki uygulama için zemin hazırlamaktadır. Aqua Peel tek başına uygulandığında dahi kısa sürede gözle görülür bir şekilde cildin yenilenmesini ve gençleşmesini sağlar.

Dermapen

Dermapen cilt altında mikro kanallar açarak cilde yönelik yapılacak süreçleri hızlandıran etkili bir uygulamadır. Akne ve aknenin oluşturduğu izlerin giderilmesinde, genişlemiş gözenekleri küçültme işleminde, güneşten hasar görmüş ciltte ve cilt lekelerinde kullanılmaktadır. Ayrıca prp ve mezoterapi uygulamalarında cilt yenileme olarak kullanıldığı gibi cilt gençleştirme, cilt yenileme ve ince kırışıklıkların giderilmesinde de kullanılır.

Vitamin,lifting veya botoks etkili serum uygulaması yapılır.

Yoğun nemlendirici krem ile yüz masajı yapılarak seans tamamlanır.

Dermapen 15-20 gün aralıklar ile 4-6seans uygulanması tavsiye edilir. Seanslar 30-40 dakika arasında sürmektedir.

Günümüzde klasik güzellik önerileri yerini Anti-Aging kavramına bıraktı. Her yaş grubundan kişinin kendi ihtiyaçları doğrultusunda doğru işlemi yaptırması esasına dayanmaktadır.

Kişiye özel planlanan süreçte içsel ve dışsal bir bütünsel planlama yapılır.

Altın İğne

Özellikle cilt kalitesinin arttırılmak istenen ve elastikiyet kaybı olan hastalarda başarılı sonuçlar verdiği gibi, leke ve akne izleri gibi sorunlarda ve cilt damarlarını yeniden düzenlemede tercih edilen bir yöntem olarak kullanılmaktadır.

Gerekli durumlarda aylık periyotlar halinde 3 kez, normal kullanımlarda ise 6 ile 12 ay arasında uygulanabilmektedir.

Endikasyonlar
Cilt Yenileme, Cilt Sıkılaştırma, Leke Giderme, Yüz ve Boyun Toparlama, Cilt Sebum Dengeleme

SmartCure
Aktif Akne Giderme, Akne Skarı, Stria ve Doğum Çatlakları, Aşırı Terleme, Yüzeysel Kılcal Damar, Skar ve Nedbe (üst deri) Temizleme, Yara ve Ameliyat İzleri

Somon DNA Uygulaması

Yapılan klinik araştırmalara göre bu uygulama , cildi derinden nemlendirerek elastikiyet ve sıkılaşma sağlar. Cildi güçlendirir ve UVB radyasyon hasarına karşı korur.

Parlayan ve ışıldayan cilt, tazelenmiş ve enerjik bir görünüm kazanır.

Gençlik Aşısı

Cildin gençliğini korumak istiyorsan , nemlendir.

Gençlik Aşısı Sağlıklı bir cildin olmazsa olmazı cildi nemlendirmektir. Yaş ilerledikçe ciltte çok önemli ara madde olarak bulunan hyalüronik asit miktarı her yıl bir miktar azalır dolayısıyla cilt hücrelerinin su tutma kapasitesi azalır, cilt kurur ve sonuçta kırışıklık , leke, sarkma gibi birçok olumsuz etki kendini göstermeye başlar.

Gençlik aşısı uygulaması ile dışarıdan verilen hyalüronik asitin yüz germe, kırışıklık giderme ve nemlendirici özelliklerinden faydalanılır. Bu uygulama cildi korur, yaşlanma sürecini geciktirir, cilt daha sıkı, pürüzsüz ve canlı bir görünüme kavuşur.

Ameliyatsız Yüz Germe (Focus Ultrason)

Focus ultrason ile yüz gençleştirme, ciltteki elastikiyet kaybına bağlı olarak oluşan sarkmalar ve kırışıklıklarda (kaş, alın, yanak, çene, nazolabial, boyun bölgesi, göz çevresi, dekolte bölgesi) cerrahi bir müdahele olmadan iyileşme ve gençleştirme sağlamaktadır.

İşlemde, ısı enerjisi oluşturan ses dalgaları istenen doku derinliğine odaklanarak cildin üst tabakasına zarar vermeden deri altındaki bağ dokuda kolejeni harekete geçirir.

Ses dalgaları kullanılarak kolejenin harekete geçmesini sağlayan işlem aynı zamanda ciltte sıkılaşma ve lifting etkisi sağlamaktadır. Uygulama seans süresi bölgeye göre değişiklik gösterir ortalama 45 dakkika süren seans ardından 30 gün sonrası için kontrol randevusu oluşturulur. Yapılan kontrol sonucunda ihtiyaç olması halinde uygulama tekrarlanabilir.

Mezoterapi

Mezoterapi ; ciltteki kan dolaşımını düzenleyerek kollajen ve elastikiyet üretimini arttırarak ciltte sıkılaşma sağlayan bu yöntemle cilt daha canlı ve parlak bir görünüme kavuşur.

Leke renginin açılması, ciltte ton farklılıklarının düzelmesi ve göz altı morluklarının giderilmesinde de etkili bir yöntemdir.

Cildin ihtiyacına göre seçilen cildin yapı taşları olan vitamin ,mineral ve aminoasitlerden oluşan zengin bir formül mikro enjeksiyon tekniği ile cildin mezoderm tabakasına verilir.