Quantum Enerji Terapisi

SCIO, eski Nasa bilim adamı Prof. Dr. William Bill Nelson’ın astronotların sağlık sorunlarının tespit ve giderilmesi için tasarladığı ve sonradan tüm insanlığın hizmetine sunulmuş bir cihazdır. FDA (Food and Drug Administration) tarafından EPFX adıyla onaylanmış güvenli ve hassas bir sistem olan QXCI sisteminin son halidir. SCIO, Quantum Biofeedback prensibine dayanan; stresin teşhis ve kontrolünü amaçlayan bilgisayar destekli tamamlayıcı tıp cihazıdır.

Bedenimizde her bir organ, doku ve hücrenin kendine özgü elektriksel titreşimi vardır. Bu titreşimler; zihinsel problemler, duygular, mikroorganizmalar, toksinler vs. ile bozulduğunda organlar fonksiyonlarını kaybetmeye başlar ve uzun zaman sonunda hastalık olarak karşımıza çıkarlar. Titreşim veya enerji tıbbı, hücresel düzeyde her organın kendi titreşim frekanslarını düzeltmeye çalışarak organda iyileşmeyi başlatır.

SCIO; insanlarda ortaya çıkan stresi ve bunlar sonucunda oluşan sağlık sorunlarını dengelemede yardımcı olan, kişinin farkındalığını arttırarak iyileşmesini destekleyen bir sistemdir. Ayrıca kişinin bilinçaltındaki bioenerjik bilgileriyle hareket ederek vücudun zihinsel, fiziksel, duygusal ve ruhsal durumunu tarama, analiz etme ve dengeleme kapasitesine sahiptir.

Analiz sırasında baş ve bileklere bağlanan elektrodlu kauçuk bantlar aracılığı ile hastanın genel sağlık durumu hakkında detaylı bilgilere ulaşılır. Bu sistem, 11000 farklı frekansta tarar ve saniyenin 1/1000 hızında çalışır. Vücudun tepkilerini ölçer ve normali ile karşılaştırır. Normal dışı tepkileri dengeler ve enerjetik boyutta terapi uygular. Doğu ve batı tıbbının felselerini birleştirir; vücudun dengelenmesine dolayısıyla iyileşmesine destek olur. Quantum enerji terapisi SCIO cihazı ile yapılmaktadır. Bu cihaz NASA bilim adamı Prof. Dr. Bill Nelson tarafından tasarlanmıştır. SCIO ile yapılan frekans terapisi kişinin enerji düzeylerini ölçer ve dengeler. Stresin teşhis ve kontrolü sayesinde fiziksel dengenin yanısıra duygusal ve zihinsel açıdan da optimum denge sağlanır. Enerji Tıbbının teknolojiyle harmanlandığı özel bir uygulama olup matemetiksel verilerle kişinin enerji dengesi sağlanır.

SCIO ile Stres yönetimi, Strese bağlı kronik yorgunluk, Migren, Diş Sıkma ve Gıcırdatma, Dikkat dağınıklığı sendromu, Hiperaktivite, Mevsimsel Alerjiler, Sigara Bağımlılığı, Anksiyete, Eklem Rahatsızlıkları, Bel ve Sırt Ağrıları, Yeme ve Uyku Bozuklukları, Öğrenme Güçlüğü, Zona ve Bağışıklık Sistemi Rahatsızlıkları fayda görür.

Seansların hiçbir yan etkisi yoktur, ortamala olarak 90 Dk. Quantum enerji terapisi destek amaçlı bir uygulamadır.

Manuel Terapi

Dünyada uygulanan en güncel fizyoterapi metodudur. Metodun el ile yapılıyor olması nedeniyle adı manuel terapidir. Kişiye özel olarak uygulanır ve bu yöntem ile vücuda esneklik ve uygun duruş kazandırılır.

Manuel terapi klasik masaj uygulamasına göre daha etkilidir. Stresli şehir hayatının yaratmış olduğu kronik yorgunluk, kas ağrılarının ve diş sıkma problemlerinin giderilmesine destek olarak uygulanmaktadır.

Reflexoloji

Kökeni uzak doğuya uzanan, ayaklardaki belirli noktalara uygulanan bir masaj tekniğidir. Amacı vücuttaki gerilimi azaltarak, bloke olmuş enerjiyi çözerek, bedenin kendi kendini iyileştirme gücünü harekete geçiren bir yöntemdir.

Refleksoloji terapisi, kişinin kendini fiziksel ve ruhsal açıdan iyi hissetmesini sağlar. Refleksoloji; stres, yorgunluk, migren, baş ağrısı, kadın hastalıkları, regl ağrıları, regl öncesi gerginlik, kabızlık, hazımsızlık, sırt ağrısı, romatizma, siyatik, eklem iltihaplanmaları, sinüzit, astım gibi pek çok rahatsızlıkta etkilidir. Bu uygulama ile bedende rahatlama ve uyku kalitesi artırılır.

Diş Sıkma ve Gıcırdatma Desteği

Diş sıkma sorunu kişinin genellikle farkında olmadan yaptığı bir davranıştır ve geceleri artış gösterir. Günümüzde toplumun büyük bir bölümünü ilgilendirmektedir.

Diş sıkma alışkanlığının iki ana nedeni vardır. Bunlardan ilki stres; ikincisi ise dişleri ilgilendiren kapanış bozukluğudur. Diş gıcırdatma ve sıkma dişlerde aşınma, hassasiyet, çatlak, kırık ve yer değiştirmeye neden olabilir. Dişsel problemlerin yanısıra baş, boyun ve yüz kaslarında ağrılar oluşur; migren ve çene eklemi sorunları artar. Diş sıkma gıcırdatma problemine diş hekiminin yapacağı işleme destek olarak quantum enerji, psikoljik danışmanlık ve manuel terapi ile bütünsel ( Holistik ) bir yaklaşım sunulmaktadır.